Varför finns projektet på nätet?

Någon kanske undrar varför Ljuva juver finns på nätet via den här bloggen, Twitter, Instagram eller Facebook?

Tanken med att vi finns aktiva online är för att den som är intresserad att följa projektet kan göra det genom den kanal som passar bäst utan att tappa information. För många av oss har deltagit i studier där man fyller i en enkät men sen aldrig får veta vad som hände sedan. Vår intention är att ändra på detta, att just du som deltar i vårt projekt kan följa och se vad som hänt fram tills nu, vad var plan är härnäst och delta i diskussioner och göra din röst hörd. För du som deltar i vår studier är expert på just det du gör och vi vill gärna veta mer om vad du tycker!

Är det något du undrar över eller vill tipsa oss om något hör av dig, antingen genom att kommentera direkt här på bloggen eller genom att skicka ett mail till nina.lind@slu.se

______________________________________________________________________________

Why are we online?

Someone might wonder why the project Ljuva Juver (Sweet Udder) can be found online via this blog, Twitter, Instagram or Facebook?

Ljuva Juver exist online if person interested in following the project can do that through the channel that fits them the best without losing information. For many of us, we have participated in studies where you complete a survey but never ever know what happened. Our intention is to change this so that you, as a participant in our project, can follow and see what has happened until now, what is the plan ahead and participate in discussions and make your voice heard. You who participate in our studies are experts in what you do and we would like to know more about what you think!

Is there something you’re wondering about or want to tell us, please comment here directly on the blog so others can participate or by sending an email to nina.lind@slu.se

av Nina Lind

FD Nina Lind (psykologi), som har erfarenhet av experimentella och enkätstudier i psykologi och särskilt hälsopsykologi, t.ex. studera effekterna av sjukdom på psykisk hälsa.