Brown bag seminar – 26 april

Jag, Nina, kommer att presentera Ljuva juver vid ett Brown bag seminar vid Ultuna, SLU den 26 april. Brown bag syftar på att de som anmäler sig innan får en lättare lunch i form av en macka, frukt och dryck i samband med seminariet. Är du intresserad av att komma och lyssna, anmäl dig då till Emma.Arias.Olsson@slu.se senast den 21/4 för att få lunch. Seminariet kommer att hållas på engelska och jag kommer att presentera beslutsfattande ut ett psykologiskt och beteedeekonomiskt perspektiv och presentera resultat från Ljuva juver.

Brown bag seminar – 26th of April

I will hold a lunch seminar about the project here at the Swedish University of Agricultural Sciences. You are warmly welcome to participate!

av Nina Lind

FD Nina Lind (psykologi), som har erfarenhet av experimentella och enkätstudier i psykologi och särskilt hälsopsykologi, t.ex. studera effekterna av sjukdom på psykisk hälsa.

1 kommentar